mop

Slap gebabbel, mopjes en andere humoristische topics.
grootjegerda

Re: mop

Berichtdoor grootjegerda » Ma Jul 06, 2015 7:30 pm

wild flower schreef:Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Di Jul 07, 2015 7:10 am

Alie M schreef:ja mooi he, die ken ik met 3 boten op zee, mooi!!!

Netals die mop in de kerk, bij de biecht door de jonge kapelaan,
die moest een straf geven voor een sexuele handeling,
hij vroeg aan de non wat geeft de pastoor voor .....
Zegt de non altijd een mars en een cola !!

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Di Jul 07, 2015 7:12 am

hoe noem je een bibliotheek nijlpaarden???
een hippotheek
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Di Jul 07, 2015 7:14 am

"Niels, ben ik goed te verstaan achter in de klas? " vraagt de meester.
"Ja hoor meester, maar ik heb er geen last van hoooor!"
Afbeelding

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Di Jul 07, 2015 9:44 am

Een kleine advertentie

Mijn broer, die nog steeds niet getrouwd is, heeft verleden week eindelijk een advertentie in een krant geplaatst. Aangezien hij geen ‘moeilijke’ is, heeft hij maar één zinnetje gepubliceerd : ‘IK ZOEK EEN VROUW !’ Enkele dagen later ontving hij al honderden reacties. Wat een succes! En alle berichten hadden dezelfde dezelfde inhoud:’Kom de mijne maar halen !’
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Jul 07, 2015 10:33 am

leuke moppen Lookotje en Gerda
Afbeelding

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Di Jul 07, 2015 1:10 pm

Een man komt een café binnen en ziet er een potgeld staan met een hengst er naast. hij vraagt aan de barman: ”is er een verband met die potgeld en die hengst?” ”Ja” zegt de barman ”als je die hengst kan laten lachen is die potgeld voor jou.”

Nou die man fluistert iets in die paard zijn oor en het beest begint te lachen. Hij pakt het geld en gaat naar huis.

De volgende dag komt die terug in het café en ziet weer een potgeld staan. Hij vraagt aan de barman: ”wat moet je doen om die pot te winnen” Die barman zegt: ”als jij dat beest kan laten huilen is die potgeld voor jou.”

De man gaat naar buiten en komt even later terug met een hengst die huilt. ”Nou zeg eens hoe doe je dat nu eigenlijk”, vraagt de barman verbaast.

”Nou", antwoord de man, "de eerste keer zei ik tegen het beest dat mijn penis groter was dan die van hem en de tweede keer heb ik hem laten zien”
Afbeelding
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Di Jul 07, 2015 1:54 pm

grootjegerda schreef:Een man komt een café binnen en ziet er een potgeld staan met een hengst er naast. hij vraagt aan de barman: ”is er een verband met die potgeld en die hengst?” ”Ja” zegt de barman ”als je die hengst kan laten lachen is die potgeld voor jou.”

Nou die man fluistert iets in die paard zijn oor en het beest begint te lachen. Hij pakt het geld en gaat naar huis.

De volgende dag komt die terug in het café en ziet weer een potgeld staan. Hij vraagt aan de barman: ”wat moet je doen om die pot te winnen” Die barman zegt: ”als jij dat beest kan laten huilen is die potgeld voor jou.”

De man gaat naar buiten en komt even later terug met een hengst die huilt. ”Nou zeg eens hoe doe je dat nu eigenlijk”, vraagt de barman verbaast.

”Nou", antwoord de man, "de eerste keer zei ik tegen het beest dat mijn penis groter was dan die van hem en de tweede keer heb ik hem laten zien”
Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hij is goed
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Di Jul 07, 2015 1:54 pm

grootjegerda schreef:Een kleine advertentie

Mijn broer, die nog steeds niet getrouwd is, heeft verleden week eindelijk een advertentie in een krant geplaatst. Aangezien hij geen ‘moeilijke’ is, heeft hij maar één zinnetje gepubliceerd : ‘IK ZOEK EEN VROUW !’ Enkele dagen later ontving hij al honderden reacties. Wat een succes! En alle berichten hadden dezelfde dezelfde inhoud:’Kom de mijne maar halen !’

:lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

ellyd

Berichtdoor ellyd » Di Jul 07, 2015 8:58 pm

Rietdekken.jpg
Rietdekken.jpg (47.2 KiB) 2029 keer bekeken

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Wo Jul 08, 2015 7:36 am

ellyd schreef:
Rietdekken.jpg

Hahaha
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Do Jul 09, 2015 4:16 pm

Hahaha Elly :lol:
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esperar el sol."

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Zo Jul 12, 2015 10:57 pm

Een blondje komt juichend haar stamcafé binnen. Ze bestelt een bacardi-cola en begint na elke slok te glunderen, terwijl ze tegen zichzelf hardop zegt: “Wauw…binnen 30 dagen…tis niet te geloven!!!” De barman kijkt haar vreemd aan en vraagt: “Wat bedoel je met 30 dagen?” “Nou,” zegt het blondje, “ik heb een legpuzzel binnen 30 dagen in elkaar gezet, terwijl op de doos staat ’3 tot 5 jaar’!”
Afbeelding

Grembel

Berichtdoor Grembel » Zo Jul 12, 2015 11:31 pm

grootjegerda schreef:Een blondje komt juichend haar stamcafé binnen. Ze bestelt een bacardi-cola en begint na elke slok te glunderen, terwijl ze tegen zichzelf hardop zegt: “Wauw…binnen 30 dagen…tis niet te geloven!!!” De barman kijkt haar vreemd aan en vraagt: “Wat bedoel je met 30 dagen?” “Nou,” zegt het blondje, “ik heb een legpuzzel binnen 30 dagen in elkaar gezet, terwijl op de doos staat ’3 tot 5 jaar’!”

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Ma Jul 13, 2015 12:53 pm

Een blond kapstertje wil haar oude auto verkopen, maar het wil haar maar niet lukken. Iedereen die komt kijken vindt de 250.000 kilometer die op de teller staan toch wel wat erg veel. Op een dag in de kapperszaak vertelt ze dit aan een collegaatje. Die zei haar: “Er is een mogelijkheid om je auto wat gemakkelijker te verkopen. Het is niet helemaal niet legaal, maar het werkt wel.” “Dat maakt me niet uit, als ik hem maar kan verkopen.” “OK”, zei het collegaatje, “hier heb je het adres van een vriend van mij. Die heeft een garage en kan voor jouw de kilometerteller wel terugdraaien tot 50.000 kilometer, dan ben je hem zo kwijt.” Een week later komen de twee elkaar weer tegen. “En? Heb je je auto al verkocht?” “Waarom zou ik, er staan pas 50.000 kilometers op de teller.”
Afbeelding

Terug naar “Humor”