mop

Slap gebabbel, mopjes en andere humoristische topics.
Lookotje

mop

Berichtdoor Lookotje » Ma Jun 29, 2015 11:37 am

wie weet er nog een leuke mop??
ik zal de eerste plaatsen
Afbeelding

Lookotje

Re: mop

Berichtdoor Lookotje » Ma Jun 29, 2015 11:47 am

Mickey mouse zat met goofy in zijn auto met de caravan er achter
hij vroeg aan goofy de lichten de controleren.
eerst de knipperlichten zei mickey waarop goofy zegt;
ja, nee, ja, nee, ja, nee
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Ma Jun 29, 2015 11:47 am

mis alleen suske want die heeft ook vaak goeie.
Afbeelding

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Ma Jun 29, 2015 2:35 pm

Tijdens de aardrijkskundeles vraagt de juf in welke streken er nog menseneters zijn. Kareltje staat op en zegt “Aan de Belgische kust, juffrouw”.

De juf is verbijsterd en vraagt hoe Kareltje daar bij komt.. “Het staat in ons aardrijkskundeboek, juffrouw” zegt Kareltje. “Er staat letterlijk dat de bewoners daar leven van de toeristen!”. :lol:
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Ma Jun 29, 2015 2:39 pm

:lol: Hahahaha
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esperar el sol."

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Di Jun 30, 2015 10:01 am

Geest op het eiland

Een Duitser en een Belg stranden op een eiland waar een geest woont. Die geest zegt "Als jullie allebei 100 dezelfde vruchten bij mij brengen, zorg ik voor een boot". Dus beide mannen gaan snel op zoek naar allebei 100 dezelfde vruchten. Na een paar dagen komt de Duitser terug met 100 bosbessen. De geest zegt "Stop ze allemaal in je kont, maar als je moet lachen vermoord ik je" en de Duitser begint. Bij de 99ste bes schiet hij in de lach en de geest vermoordt hem. Bij de hemelpoort vraagt een engel "Waarom moest je nou lachen?". Antwoordt die Duitser "Nou, ik zag die Belg aan komen lopen met 100 kokosnoten!!!
Afbeelding

Grembel

Berichtdoor Grembel » Di Jun 30, 2015 11:11 am

grootjegerda schreef:Geest op het eiland

Een Duitser en een Belg stranden op een eiland waar een geest woont. Die geest zegt "Als jullie allebei 100 dezelfde vruchten bij mij brengen, zorg ik voor een boot". Dus beide mannen gaan snel op zoek naar allebei 100 dezelfde vruchten. Na een paar dagen komt de Duitser terug met 100 bosbessen. De geest zegt "Stop ze allemaal in je kont, maar als je moet lachen vermoord ik je" en de Duitser begint. Bij de 99ste bes schiet hij in de lach en de geest vermoordt hem. Bij de hemelpoort vraagt een engel "Waarom moest je nou lachen?". Antwoordt die Duitser "Nou, ik zag die Belg aan komen lopen met 100 kokosnoten!!!

Afbeelding

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Di Jun 30, 2015 11:13 am

Grembel schreef:
grootjegerda schreef:Geest op het eiland

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Di Jun 30, 2015 2:15 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 2 al hele goeie
Afbeelding

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Di Jun 30, 2015 2:54 pm

De groeten

zitten 2 zatlappen aan de bar
zegt de ene tegen de andere: je krijgt de groeten van connie
zegt de ander: welke connie? ik ken geen connie..
de ander: ja die met die groene haren..
de ander: nee sorry die ken ik egt niet..
de ander: jawel ken je wel
de ander: welke dan?
de ander: ja connie feer
:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Grembel

Berichtdoor Grembel » Wo Jul 01, 2015 1:39 pm

Komt een man met een aap het cafe binnen . De man gaat aan de bar zitten en bestelt een biertje . De aap verveeld zich en loopt een beetje door het cafe en komt bij de biljarttafel . Gaat erop zitten en vreet alle biljartballen op .
De barman wordt pissig en zegt tegen de man dat hij moet betalen voor de schade en het cafe moet verlaten .
Het volgende weekend komt de man met de aap weer langs, maar nu is de barman voorbereid en zet een bakje pindaas voor de aap neer .
De aap gaat zitten, pakt een pinda, stopt de pinda in zijn kontgat, haalt hem eruit en eet hem daarna op . De barman zit dit vol afschuw aan te zien en vraagt aan de man: Waarom stopt hij eerst de pinda in zijn hol voor dat hij hem opeet .

zegt de man: Na die biljartballen wilt ie zekerheid hebben als hij iets oppeet.

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Wo Jul 01, 2015 4:42 pm

Grembel schreef:Komt een man met een aap het cafe binnen . De man gaat aan de bar zitten en bestelt een biertje . De aap verveeld zich en loopt een beetje door het cafe en komt bij de biljarttafel . Gaat erop zitten en vreet alle biljartballen op .
De barman wordt pissig en zegt tegen de man dat hij moet betalen voor de schade en het cafe moet verlaten .
Het volgende weekend komt de man met de aap weer langs, maar nu is de barman voorbereid en zet een bakje pindaas voor de aap neer .
De aap gaat zitten, pakt een pinda, stopt de pinda in zijn kontgat, haalt hem eruit en eet hem daarna op . De barman zit dit vol afschuw aan te zien en vraagt aan de man: Waarom stopt hij eerst de pinda in zijn hol voor dat hij hem opeet .

zegt de man: Na die biljartballen wilt ie zekerheid hebben als hij iets oppeet.

Hihihi
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Wo Jul 01, 2015 4:58 pm

Komt een goudvis bij de dokter. Zegt die dokter: Ik zie het al, uit de kom.
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esperar el sol."

ellyd

Berichtdoor ellyd » Wo Jul 01, 2015 5:01 pm

een 0 komt een 8 tegen op straat
vraagt de 0 zit je riem niet te strak

grootjegerda

Berichtdoor grootjegerda » Vr Jul 03, 2015 2:00 pm

wild flower schreef:Komt een goudvis bij de dokter. Zegt die dokter: Ik zie het al, uit de kom.

:lol: :lol:
Afbeelding

Terug naar “Humor”