Stichting Jacob’s Ark – Basset Rescue

Een aantal van ons schrijft graag. Zij delen hier hun column, verhaal of andere schrijfsels.
Mousje
Site Admin

Stichting Jacob’s Ark – Basset Rescue

Berichtdoor Mousje » Vr Dec 04, 2015 8:49 pm

Lees dit verhaal. Er is echt nog dierenliefde op deze wereld. Deze mensen met een hart van goud hebben jou steun nodig.

4 december 2015

Na Luna’s dood, zijn we een tijdje op zoek gegaan naar een maatje voor Angel. De wensen die wij (lees Angel) hadden, waren echter zo specifiek dat we de zoektocht in rustig vaarwater hebben gezet. Misschien is het toch maar beter te wachten tot Angel er niet meer is. Ondanks dat houd ik wel een aantal sites in de gaten. Als er namelijk met spoed een gastgezin gezocht wordt en het klikt met Angel, dan is een extra hondje altijd welkom. Zo houd ik ook Stichting Jacob’s Ark – Basset Rescue al een tijd lang in de gaten. Ik houd van alle honden, maar Bassets… zucht.. En er komen me toch leuke lieve hondjes voorbij. Best schrijnend als je bedenkt dat zo’n schat wordt afgestaan ter adoptie. Ik neem een hond als maatje en voor zijn/haar leven. Dan is het al moeilijk als er dan van die lieve schatten worden weggedaan. En soms lees je dan een verhaal, waar ik het niet droog bij houd.

Vandaag het verhaal van Mars: Lees hier verder
Kijk ook op mijn blog www.mousje.nl

boterbloempje 1

Re: Stichting Jacob’s Ark – Basset Rescue

Berichtdoor boterbloempje 1 » Vr Dec 04, 2015 10:04 pm

je maakt mij aan het smelten Mousje ik heb heel het verhaal gelezen.
Nu in mijn leven past niet dadelijk een hond(je)
dus wat mij betreft nog geen hondje maar ik gun jou er een speelkameraadje voor Angel.

Terug naar “Schrijvershoek”