Als ze willen, maar niet mogen.

Een aantal van ons schrijft graag. Zij delen hier hun column, verhaal of andere schrijfsels.
Mousje
Site Admin

Als ze willen, maar niet mogen.

Berichtdoor Mousje » Di Dec 01, 2015 10:20 pm

1 december 2015

Jilke is mijn derde. In tegenstelling tot een eerste, ziet zij dus haar zusjes al naar school gaan. Iets wat haar heel erg leuk lijkt. Nu is Jilke slechts een paar weken naar een kinderdagverblijf geweest en zijn haar zussen een paar jaar naar een kinderdagverblijf gegaan. De omstandigheden waren gewoon anders. Nienke was al erg toe aan school, maar Jilke nog veel meer. Ze wil uitgedaagd worden, spelen met kinderen en zingen, kleien, tekenen en schilderen. Iets wat ze thuis wel doet, maar in haar eentje. En laten we wel wezen, het is leuker om dingen samen te doen als alleen. Als je Jilke hoort dan is ze heel goed in woorden en zinnen. Ook qua motoriek is ze sterk. Als je haar ziet is het een klein lief ding met rood lang haar. Een schattig ding, hoewel…. Ik denk dat ze daar in groep 6 inmiddels anders over denken.

Jilke gaat altijd mee om haar zusjes weg te brengen. Ze vangt de aandacht van bijna elk kindje. Ondeugend daagt ze de grotere kinderen uit. Lees hier verder
Kijk ook op mijn blog www.mousje.nl

Terug naar “Schrijvershoek”