Dierenleed erger straffen !!

Nieuws en nieuwtjes zijn of persberichten krant en TV met een hoog en lage nieuwswaarde
wild flower

Re: Dierenleed erger straffen !!

Berichtdoor wild flower » Vr Mar 04, 2016 12:10 pm

Alie M schreef:
Petrina schreef:Wat zijn er toch mensen die nare dingen kunnen doen. Het blijft mij toch telkens verbazen... Zo las ik ook van een man die dieren, volgens mij honden mishandeld, sexueel misbruikt en dan in het water gooit.... Ik vind die mensen gevaarlijk! En wat krijgt hij? Een taakstraf :twisted: :roll:

Wat ik dan weer raar nieuws vind, in Harderwijk in het Dolfinarium,
over Dolfijnen, en je hoort er niemand over!!!

Alie , ja wel , ik had het ook gezien bij Hart van Nederland . Werd er een beetje onpasselijk van :? :evil:

http://www.nrc.nl/next/2016/03/04/een-d ... en-1597937
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Vr Mar 04, 2016 12:14 pm

wild flower schreef:
Alie M schreef:
Petrina schreef:Wat zijn er toch mensen die nare dingen kunnen doen. Het blijft mij toch telkens verbazen... Zo las ik ook van een man die dieren, volgens mij honden mishandeld, sexueel misbruikt en dan in het water gooit.... Ik vind die mensen gevaarlijk! En wat krijgt hij? Een taakstraf :twisted: :roll:

Wat ik dan weer raar nieuws vind, in Harderwijk in het Dolfinarium,
over Dolfijnen, en je hoort er niemand over!!!

Alie , ja wel , ik had het ook gezien bij Hart van Nederland . Werd er een beetje onpasselijk van :? :evil:

Ik ook als dierenverzorgers het al doen, brrrrrrrrrrrrrrr :evil:

http://www.nrc.nl/next/2016/03/04/een-d ... en-1597937
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Wo Mar 09, 2016 5:04 pm

Aangifte tegen Dolfinarium wegens bevredigen van dolfijn :

Leonie Vestering, fractievoorzitter van de Partij voor de Dieren in de Flevoland Staten, heeft aangifte gedaan tegen het Dolfinarium vanwege seks met dieren. Vestering zag net als vele anderen vorige week de televisiebeelden van het programma Rambam, waarin te zien was dat een medewerker van het Dolfinarium een dolfijn met de hand seksueel bevredigt.
„Het is bij wet verboden om seks met dieren te hebben”, zegt Vestering.
De politie Almere bevestigt dat de aangifte is opgenomen.
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Wo Mar 09, 2016 5:09 pm

en dan hoor ik weer verhalen, paarden die kunstmatig worden bevrucht en dolfijnen worden daar ook voor gebruikt!
En daar worden ook bepaalde handelingen voor gebruikt,

Ik ben er erg van geschrokken!
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Wo Mar 09, 2016 5:11 pm

wild flower schreef:Aangifte tegen Dolfinarium wegens bevredigen van dolfijn :

Leonie Vestering, fractievoorzitter van de Partij voor de Dieren in de Flevoland Staten, heeft aangifte gedaan tegen het Dolfinarium vanwege seks met dieren. Vestering zag net als vele anderen vorige week de televisiebeelden van het programma Rambam, waarin te zien was dat een medewerker van het Dolfinarium een dolfijn met de hand seksueel bevredigt.

Ja de schrik zat er bij mij ook in, vreselijke beelden, maar ze zullen het wel op kunstmatige insiminatie houden-!
Afbeelding

boterbloempje 1

Berichtdoor boterbloempje 1 » Wo Mar 09, 2016 5:11 pm

Alie M schreef:en dan hoor ik weer verhalen, paarden die kunstmatig worden bevrucht en dolfijnen worden daar ook voor gebruikt!
En daar worden ook bepaalde handelingen voor gebruikt,

Ik ben er erg van geschrokken!

ranzig is dit :(

wild flower

Berichtdoor wild flower » Wo Mar 09, 2016 5:12 pm

Alie M schreef:
wild flower schreef:Aangifte tegen Dolfinarium wegens bevredigen van dolfijn :

Ja de schrik zat er bij mij ook in, vreselijke beelden, maar ze zullen het wel op kunstmatige insiminatie houden-!

Nee hoor , want ze vingen niets op :evil:
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Wo Mar 09, 2016 5:15 pm

ik dacht het ook, ik hoor alleen het verhaal he!
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Do Mar 10, 2016 5:30 pm

Een deel van de populatie damherten in de Amsterdamse Waterleidingduinen bij Zandvoort mag worden afgeschoten. Dat heeft de rechter bepaald in een zaak die was aangespannen door de Faunabescherming.

In een periode van vijf jaar wordt de populatie teruggebracht van 3000 naar 800. Van de rechter mag het afschieten direct beginnen. Tot 1 april, als het jachtseizoen eindigt, mogen er vijftig per week worden afgeschoten. :( :(
Afbeelding

Renate

Berichtdoor Renate » Do Mar 10, 2016 6:04 pm

wild flower schreef:Een deel van de populatie damherten in de Amsterdamse Waterleidingduinen bij Zandvoort mag worden afgeschoten. Dat heeft de rechter bepaald in een zaak die was aangespannen door de Faunabescherming.

In een periode van vijf jaar wordt de populatie teruggebracht van 3000 naar 800. Van de rechter mag het afschieten direct beginnen. Tot 1 april, als het jachtseizoen eindigt, mogen er vijftig per week worden afgeschoten. :( :(

En als ik er eentje afschiet moet ik in het gevang! :(
Afbeelding

boterbloempje 1

Berichtdoor boterbloempje 1 » Do Mar 10, 2016 6:07 pm

Renate schreef:
wild flower schreef:Een deel van de populatie damherten in de Amsterdamse Waterleidingduinen bij Zandvoort mag worden afgeschoten. Dat heeft de rechter bepaald in een zaak die was aangespannen door de Faunabescherming.

Je kan het al eens proberen ... :lol:

Renate

Berichtdoor Renate » Do Mar 10, 2016 6:37 pm

boterbloempje 1 schreef:
Renate schreef:

Als ik in de bak terecht kom, kom jij me dan vrijkopen? :lol:
Afbeelding

boterbloempje 1

Berichtdoor boterbloempje 1 » Do Mar 10, 2016 6:59 pm

Renate schreef:
boterbloempje 1 schreef:
Renate schreef:

Als ik in de bak terecht kom, kom jij me dan vrijkopen? :lol:

Neen op mij kan je niet rekenen helaas ik heb geen geld teveel.
Denk maar eens goed na voor je de papa van Bambi neerkogelt!

wild flower

Berichtdoor wild flower » Vr Apr 29, 2016 10:03 am

De invoer van jachttrofeeën als de kop, slagtanden of huid van bijvoorbeeld een ijsbeer, leeuw of nijlpaard is verboden door Staatssecretaris Martijn van Dam (Economische Zaken). Het is nog wel toegestaan voor jagers om olifanten en leeuwen te schieten, maar Van Dam geeft geen toestemming meer om jachttrofeeën in te voeren in Nederland.
,,Het schieten van beschermde dieren voor gebruik als jachttrofee stuit mij tegen de borst'', aldus Van Dam die hoopt dat andere Europese landen het Nederlandse voorbeeld volgen. In de zomer van 2015 ontstond veel ophef toen een Amerikaanse tandarts de zeer populaire leeuw Cecil doodschoot in het Hwangepark in Zimbabwe. De jachtpapieren van de man bleken in orde.

Jachtpapieren in orde ? Je mag toch niet schieten op beschermde dieren ? Dan stelt dat beschermt ook niets voor :o :shock: :? :cry:
Afbeelding

Renate

Berichtdoor Renate » Vr Apr 29, 2016 10:18 am

wild flower schreef:De invoer van jachttrofeeën als de kop, slagtanden of huid van bijvoorbeeld een ijsbeer, leeuw of nijlpaard is verboden door Staatssecretaris Martijn van Dam (Economische Zaken). Het is nog wel toegestaan voor jagers om olifanten en leeuwen te schieten, maar Van Dam geeft geen toestemming meer om jachttrofeeën in te voeren in Nederland.
,,Het schieten van beschermde dieren voor gebruik als jachttrofee stuit mij tegen de borst'', aldus Van Dam die hoopt dat andere Europese landen het Nederlandse voorbeeld volgen. In de zomer van 2015 ontstond veel ophef toen een Amerikaanse tandarts de zeer populaire leeuw Cecil doodschoot in het Hwangepark in Zimbabwe. De jachtpapieren van de man bleken in orde.

Jachtpapieren in orde ? Je mag toch niet schieten op beschermde dieren ? Dan stelt dat beschermt ook niets voor :o :shock: :? :cry:

Ja, dat is zo... Money rules helaas. :( De Afrikanen (en met name de Afrikaanse overheid) verdienen er veel geld mee en blijkbaar is dat belangrijker dan het beschermen van deze bijzondere dieren. :( :twisted:
Afbeelding

Terug naar “Nieuws en nieuwtjes”