Dierenleed erger straffen !!

Nieuws en nieuwtjes zijn of persberichten krant en TV met een hoog en lage nieuwswaarde
wild flower

Dierenleed erger straffen !!

Berichtdoor wild flower » Ma Jul 06, 2015 12:36 pm

Je hoort het steeds vaker . Honden die worden opgesloten in stikhete auto's .
Dit gebeurde er gisteren !

Een hondeneigenaar bezocht zondag de snikhete Efteling en liet zijn hond achter in de bloedhete auto op de parkeerplaats.
De man weigerde bij aankomst nog om gebruik te maken van de GRATIS !!!! hondenopvang van de Efteling.
Beveiligers van de parkeerplaats vroegen hem om dan in ieder geval zijn autoramen open te laten.

Afbeelding

Dat wilde hij dan nog wel doen, maar op een gegeven ogenblik steeg de temperatuur in de auto toch naar dusdanige hoogte dat het beestje versuft raakte. Na een tijdje konden de beveiligers het niet langer aanzien en belden de politie.
Die haalden het beestje uit de auto en brachten het dier alsnog naar de hondenkennel, waar het beestje het volgens een woordvoerder van de Efteling goed maakt.
De eigenaar is middels een briefje onder zijn ruitenwisser op de hoogte gesteld.

Wat zullen we met deze zogenaamde honden "liefhebbers" doen ?
Afbeelding

Lookotje

Re: Dierenleed erger straffen !!

Berichtdoor Lookotje » Di Jul 07, 2015 7:21 am

dikke boete!! en alle bijkomende kosten voor het dier zoals dierenarts en zo
Afbeelding

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Di Jul 07, 2015 8:17 am

die mensen zelf een paar uur in de auto zetten in de hete zon. Dan weten ze tenminste wat het is, die boete betalen ze gewoon.
geluk is geloven in geluk

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Jul 07, 2015 11:54 am

Straffen heeft geen zin, het dier bij zijn eigenaar weghalen , wie wil er een hond in de zomervakantie??
Ik ken een eigenaar en een hond , die hond wil alleen maar slapen in de auto, hij is er met geen mogelijkheid uit te krijgen,
Ja ik ben ook zo n hondenredder, dus ik stap op vrouw af waar de auto en de hond van was, vandaar dit verhaal!
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Jul 07, 2015 11:54 am

ons Ien schreef:die mensen zelf een paar uur in de auto zetten in de hete zon. Dan weten ze tenminste wat het is, die boete betalen ze gewoon.

ja boetes hebben nog nooit zin gehad!
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Jul 07, 2015 11:55 am

wild flower schreef:Je hoort het steeds vaker . Honden die worden opgesloten in stikhete auto's .
Dit gebeurde er gisteren !

Een hondeneigenaar bezocht zondag de snikhete Efteling en liet zijn hond achter in de bloedhete auto op de parkeerplaats.
De man weigerde bij aankomst nog om gebruik te maken van de GRATIS !!!! hondenopvang van de Efteling.
Beveiligers van de parkeerplaats vroegen hem om dan in ieder geval zijn autoramen open te laten.

Afbeelding

Dat wilde hij dan nog wel doen, maar op een gegeven ogenblik steeg de temperatuur in de auto toch naar dusdanige hoogte dat het beestje versuft raakte. Na een tijdje konden de beveiligers het niet langer aanzien en belden de politie.
Die haalden het beestje uit de auto en brachten het dier alsnog naar de hondenkennel, waar het beestje het volgens een woordvoerder van de Efteling goed maakt.
De eigenaar is middels een briefje onder zijn ruitenwisser op de hoogte gesteld.

Wat zullen we met deze zogenaamde honden "liefhebbers" doen ?

Deze hond is wel erg op zijn gemakkie en lekker een bakkie water erbij, hahaha
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Za Jul 11, 2015 6:00 pm

En weer is het raak , ik word hier zo verdrietig van :(

Op diverse plaatsen in het land heeft de politie honden moeten bevrijden die door hun baasjes zijn achtergelaten in een loeihete auto. Zo zijn zaterdag honden uit auto's gered op parkeerterreinen bij Avifauna, in Leiderdorp en in Barendrecht.
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Jul 11, 2015 9:19 pm

Ja WF , ik heb dat ook, ik word er boos om, maar heb je mijn stukje gelezen?
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Zo Jul 12, 2015 11:05 am

Alie M schreef:Ja WF , ik heb dat ook, ik word er boos om, maar heb je mijn stukje gelezen?

Ja de foto hoort niet bij het verhaaltje . Maar ik kon geen andere vinden .
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Zo Jul 12, 2015 11:09 am

wild flower schreef:
Alie M schreef:Ja WF , ik heb dat ook, ik word er boos om, maar heb je mijn stukje gelezen?

Ja de foto hoort niet bij het verhaaltje . Maar ik kon geen andere vinden .

hallo WF,
ik lees alles , zoveel te lezen is er niet, he, fijne dag, en ja dierenleed t is erg, heb je het van mij ook gelezen?
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Zo Jul 12, 2015 11:12 am

Alie M schreef:Straffen heeft geen zin, het dier bij zijn eigenaar weghalen , wie wil er een hond in de zomervakantie??
Ik ken een eigenaar en een hond , die hond wil alleen maar slapen in de auto, hij is er met geen mogelijkheid uit te krijgen,
Ja ik ben ook zo n hondenredder, dus ik stap op vrouw af waar de auto en de hond van was, vandaar dit verhaal!

Ja dat kan ook natuurlijk . Maar je hebt er met haar over gesproken en dan wordt het pas duidelijk .
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Za Jul 18, 2015 3:20 pm

Weer !!! :(

De politie heeft vrijdagmiddag in Zaandam een hondje uit een snikhete auto gered. Het dier zat er al zeker een uur in, zonder drinkwater, en reageerde niet meer op de mensen rond de auto .

De politie wist een raam van de auto, dat op een kiertje stond, verder te openen en zo de hond te bevrijden. De eigenaar van de auto was boos dat de politie de auto had geopend. De politie overweegt proces-verbaal tegen deze man op te maken.
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Jul 18, 2015 3:24 pm

hier kan ik heel verdrietig om worden,
Afbeelding

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Za Jul 18, 2015 3:24 pm

gossiepossie>een procesverbaal
geluk is geloven in geluk

Renate

Berichtdoor Renate » Za Jul 18, 2015 5:33 pm

wild flower schreef:Weer !!! :(

De politie heeft vrijdagmiddag in Zaandam een hondje uit een snikhete auto gered. Het dier zat er al zeker een uur in, zonder drinkwater, en reageerde niet meer op de mensen rond de auto .

De politie wist een raam van de auto, dat op een kiertje stond, verder te openen en zo de hond te bevrijden. De eigenaar van de auto was boos dat de politie de auto had geopend. De politie overweegt proces-verbaal tegen deze man op te maken.

Overwegen???
Opsluiten die dierenbeul! Op z'n minst een vette boete!
Als de eigenaar boos is dat de politie de auto geopend heeft kun je de eigenaar oppakken vanwege opzettelijke poging tot hondenmoord met voorbedachte rade!
Afbeelding

Terug naar “Nieuws en nieuwtjes”