Wat viel jullie op in het nieuws ?

Nieuws en nieuwtjes zijn of persberichten krant en TV met een hoog en lage nieuwswaarde
Renate

Re: Wat viel jullie op in het nieuws ?

Berichtdoor Renate » Do Nov 30, 2017 6:01 pm

wild flower schreef:
Alie M schreef:
wild flower schreef:Piloot Julio Poch is vrijgesproken van de doden-vluchten .
Maar ja , hij had dan ook wel super advocaten . Het Knoops echtpaar ;)

Denk jij door de advocaat vrijgesproken, vindt je hem schuldig?

Ik ook heb mijn bedenkingen!

Geen idee hoor . De motivering van de vrijspraak wordt pas in maart bekendgemaakt. Tegen de uitspraak kan nog hoger beroep worden aangetekend trouwens . Maar dat mag hij in Nederland afwachten .
Hij stond terecht samen met 53 medeverdachten en er zijn er 29 van tot levenslang veroordeeld.
Ze zullen het wel goed uitgezocht hebben in die 7 jaar dat ze in voorarrest zaten , hoop ik dan .

Ik denk wel dat ie schuldig is. Hij heeft er over lopen opscheppen bij een etentje met steardessen. Dat doe je niet als je er niks mee te maken hebt gehad.
Afbeelding

Renate

Berichtdoor Renate » Do Nov 30, 2017 6:07 pm

Die dame die Yannick op Texel doodreed vind ik ook schuldig. Volgens de theorie zou het verhaal waar kunnen zijn maar als je logisch nadenkt niet. Ik vind het een dwaling van het recht!
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Do Nov 30, 2017 8:28 pm

[quote="Renate"]Die dame die Yannick op Texel doodreed vind ik ook schuldig. Volgens de theorie zou het verhaal waar kunnen zijn maar als je logisch nadenkt niet. Ik vind het een dwaling van het recht![/quote

Ik vind het erg dat die mobielen nog steeds in de auto worden gebruikt,
de i phones enzo die moeten gewoon de tas, veel te veel ingangen en zenders !!!!
Een gewone mobiel voor de telefoon als standaard ok,op het desbord vastgeplakt met microfoon!
Ja Renate die vrouw is gewoon schuldig met haar 90 seconden!! En ze stond stil!!! :roll:
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Do Nov 30, 2017 8:29 pm

Renate schreef:
wild flower schreef:
Alie M schreef:
Denk jij door de advocaat vrijgesproken, vindt je hem schuldig?

Ik ook heb mijn bedenkingen!

Geen idee hoor . De motivering van de vrijspraak wordt pas in maart bekendgemaakt. Tegen de uitspraak kan nog hoger beroep worden aangetekend trouwens . Maar dat mag hij in Nederland afwachten .
Hij stond terecht samen met 53 medeverdachten en er zijn er 29 van tot levenslang veroordeeld.
Ze zullen het wel goed uitgezocht hebben in die 7 jaar dat ze in voorarrest zaten , hoop ik dan .

Ik denk wel dat ie schuldig is. Hij heeft er over lopen opscheppen bij een etentje met steardessen. Dat doe je niet als je er niks mee te maken hebt gehad.
Knoop kletst lees l..t de grootste boeven vrij , voor grof geld!
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Vr Dec 01, 2017 10:01 am

Dit vind ik nou eens leuk nieuws !!!

De inwoners van Oud-Beijerland kunnen op een leuke meevaller rekenen. Zo vlak voor Sinterklaas kregen ze te horen dat elk huishouden 100 euro terugkrijgt van de gemeente.

Anderhalve maand geleden bleek er een overschot te zijn afkomstig uit de begroting van 2016. Wethouder Piet van Leenen van Financiën kwam met het plan op de proppen, volgens hem moesten de inwoners van dit positieve saldo mee profiteren.

„Dat positieve saldo was een gevolg van allerlei meevallers en economische groei", vertelt een woordvoerder aan RTV Rijnmond. Het voorstel werd aangenomen en dat betekent dus dat de inwoners van Oud-Beijerland binnenkort een cadeautje op hun bankrekening zien verschijnen. Het gaat om tienduizend huishoudens.

Onder het bericht van de gemeente op Twitter wordt vol lof gereageerd: „Mooi gebaar" en „netjes".
Ook geen rioolheffing

Maar dat is nog niet alles. Voor 2018 geldt dat de Oud-Beijerlanders geen rioolheffing hoeven te betalen. Op dit moment zijn de kosten op dat gebied voldoende gedekt, waardoor een heffing niet nodig is. Dit scheelt elk huishouden een bedrag 143 euro.
Afbeelding

Renate

Berichtdoor Renate » Vr Dec 01, 2017 12:52 pm

wild flower schreef:Dit vind ik nou eens leuk nieuws !!!

De inwoners van Oud-Beijerland kunnen op een leuke meevaller rekenen. Zo vlak voor Sinterklaas kregen ze te horen dat elk huishouden 100 euro terugkrijgt van de gemeente.

Anderhalve maand geleden bleek er een overschot te zijn afkomstig uit de begroting van 2016. Wethouder Piet van Leenen van Financiën kwam met het plan op de proppen, volgens hem moesten de inwoners van dit positieve saldo mee profiteren.

„Dat positieve saldo was een gevolg van allerlei meevallers en economische groei", vertelt een woordvoerder aan RTV Rijnmond. Het voorstel werd aangenomen en dat betekent dus dat de inwoners van Oud-Beijerland binnenkort een cadeautje op hun bankrekening zien verschijnen. Het gaat om tienduizend huishoudens.

Onder het bericht van de gemeente op Twitter wordt vol lof gereageerd: „Mooi gebaar" en „netjes".
Ook geen rioolheffing

Maar dat is nog niet alles. Voor 2018 geldt dat de Oud-Beijerlanders geen rioolheffing hoeven te betalen. Op dit moment zijn de kosten op dat gebied voldoende gedekt, waardoor een heffing niet nodig is. Dit scheelt elk huishouden een bedrag 143 euro.

Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren! Hier smijten ze het geld maar over de balk! :evil:
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Vr Dec 01, 2017 2:09 pm

ja leuk, maar ik zou er niet willen wonen,
ik ben wel voor randstad toelage,
in het buitenland bestaat dat ook,
helaas in ons land helpen ze alleen de onderkant van de samenlevingen asielzoekers,
Hier is het al een feit als mensen hun huis verlaten van 650 euro, de asielzoeker / statushouder er maar 400 euro voor betaald,
Ik ben niet voor Wilders , maaarr ........! ( die het vaker beter hebben dan wij')
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Vr Dec 01, 2017 5:21 pm

Alie M schreef:ja leuk, maar ik zou er niet willen wonen,
ik ben wel voor randstad toelage,
in het buitenland bestaat dat ook,
helaas in ons land helpen ze alleen de onderkant van de samenlevingen asielzoekers,
Hier is het al een feit als mensen hun huis verlaten van 650 euro, de asielzoeker / statushouder er maar 400 euro voor betaald,
Ik ben niet voor Wilders , maaarr ........! ( die het vaker beter hebben dan wij')

En Rutte lacht alles weg .... :?
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Ma Dec 04, 2017 8:26 am

maan treed op bij radio 538 en frank danen en zijn team vond t een leuke grap op een blote kerel door de studio te laten huppelen,
ik vond t een hele stomme grap, kon er niet om lachen. :shock: :( :( :(
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Ma Dec 04, 2017 10:02 am

Lookotje schreef:maan treed op bij radio 538 en frank danen en zijn team vond t een leuke grap op een blote kerel door de studio te laten huppelen,

Ik heb meestal een hekel aan Radiomannen , vroeger al, kwamen ze met een hoop blody hoera op het vliegkamp ,
Met een hete aardappel ons vertellen wat we moesten doen, vooral Veronica en de Tros brrrrr

Ze vinden zichzelf beeldig en geweldig, kijk naar Matty en Giel Beelen
De enige die ik wel mag is Ruud de Wild, das toch erg!
Afbeelding

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Ma Dec 04, 2017 6:12 pm

Alie M schreef:
Lookotje schreef:maan treed op bij radio 538 en frank danen en zijn team vond t een leuke grap op een blote kerel door de studio te laten huppelen,

Ik heb meestal een hekel aan Radiomannen , vroeger al, kwamen ze met een hoop blody hoera op het vliegkamp ,
Met een hete aardappel ons vertellen wat we moesten doen, vooral Veronica en de Tros brrrrr

gijs staverman is ook heel leuk, ik heb hem 2 keer in t echt ontmoet.
bij mn ouders thuis. had ik een portble cd speler gewonnen en een keer in de veronica radio studio.
hij komt uit schagen vandaan. (woonwijk muggenburg)
die was in de jaren '90. sta ook nog met hem op de foto :D
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Ma Dec 04, 2017 6:14 pm

O jee ik vergeet Gijs inderdaad lief!
Afbeelding

Tamina

Berichtdoor Tamina » Wo Dec 06, 2017 9:41 am

Kerstbomen zitten vol beestjes brrrr
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1397141 ... ongedierte

wild flower

Berichtdoor wild flower » Wo Dec 06, 2017 9:47 am

Tamina schreef:Kerstbomen zitten vol beestjes brrrr
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1397141 ... ongedierte

Iewwwwwww :o :shock: :?
Daarom heb ik al jaren een ( mooie ) kunst kerstboom :lol:
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Wo Dec 06, 2017 9:50 am

Alie M schreef:

Ik vind alleen Gerard Ekdom wel sympatiek . De rest hoort zichzelf erg graag praten .
Afbeelding

Terug naar “Nieuws en nieuwtjes”