Help ! Einde der Tijden ( opnieuw ) nabij !!!

Nieuws en nieuwtjes zijn of persberichten krant en TV met een hoog en lage nieuwswaarde
wild flower

Help ! Einde der Tijden ( opnieuw ) nabij !!!

Berichtdoor wild flower » Wo Aug 19, 2015 4:03 pm

Meerdere sektes voorspellen voor volgende maand het Einde der Tijden: de dag waarop de wereld zal vergaan.
Er worden zelfs data genoemd, maar in grote lijnen komt het erop neer dat de aarde tussen 22 en 28 september wordt getroffen door de Dag des Oordeels.

Afbeelding

Het is hoogst uitzonderlijk dat meerdere sektes zo’n concreet tijdstip vermelden.

Meerdere sektes baseren zich op de zogenoemde tetrade: een periode van vier maansverduisteringen achter elkaar, in de Bijbel ’bloedmanen’ genoemd: de aankondiging van de Dag des Heeren. Een zeldzaam natuurfenomeen dat 28 september afloopt.

Afbeelding

Het is absoluut niet de eerste keer dat het 'Einde der Tijden' is voorspeld.

2012 Maya Kalender : De meest bekende doemsdag die werd voorspeld en in ons geheugen staat gegrifd, is de apocalyps die zou plaatsvinden op de dag dat de Maya kalender eindigde. Dit was 21 of 23 december 2012. Niets gebeurde .

Afbeelding

2000 Millennium : De grootste angst die er in de jaren '90 heerste, was dat de computers zouden crashen, omdat het jaartal niet meer zou worden weergegeven. Een enorm computervirus zou alle computers vernietigen. Daarnaast waren er veel profeten over de hele wereld die voorspelden dat de wereld in brand zou staan.

1999 Nostradamus : Al honderden jaren geleden heeft Nostradamus, Fransman Michel de Nostredame, in zijn boek Les Prophéties uit 1555 beschreven dat de wereld zou eindigen in de zevende maand van het jaar 1999.

Afbeelding

De families van sekteleden zijn zeer bezorgd en vrezen zelfmoorden , zoals in het verleden ook vaak gebeurde .

bron : Telegraaf / MSN-nieuws
Afbeelding

Renate

Re: Help ! Einde der Tijden ( opnieuw ) nabij !!!

Berichtdoor Renate » Wo Aug 19, 2015 4:10 pm

Afbeelding
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Wo Aug 19, 2015 5:43 pm

Renate schreef:Afbeelding

Dat hoor ik mijn hele leven al , wel met tussenpozen, dus ik lach even mee!
Afbeelding

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Wo Aug 19, 2015 6:18 pm

en we luisteren iedere keer en iedere keer gaat deze dag stilletjes voorbij. Na de 22e hebben ze vat een nieuwe datum
geluk is geloven in geluk

boterbloempje 1

Berichtdoor boterbloempje 1 » Wo Aug 19, 2015 9:39 pm

We zien wel he...ik geloof er eigenlijk niks van.
Maar als het toch gebeurd dan ben ik meteen van al mijn zorgen af :D
Indien niet die zorgen lossen meestal zichzelf op...(alles valt op zijn plooi meestal)

Soesje

Berichtdoor Soesje » Do Aug 20, 2015 6:38 am

Alweer pffffff :shock:

Een bloedmaan is trouwens een maan met een rode gloed, meestal aan het begin van de Lente te zien als de luchtvochtigheid hoog is en het koud is, een mooi fenomeen, net als een supermaan.

Zodra een geloof of levenswijze op angst is gebasseerd, gaat het hier de prullebak in ;)

Lookotje

Berichtdoor Lookotje » Do Aug 20, 2015 7:01 am

:lol: :lol: las het in de krant gister
Afbeelding

Terug naar “Nieuws en nieuwtjes”