Wat doet jou met de ogen knipperen?

Algemeen forum gedeelte
Alie M

Wat doet jou met de ogen knipperen?

Berichtdoor Alie M » Za Dec 16, 2017 1:01 pm

Ik open dit omdat ik vind dat er sommige onderwerpen heel breed worden uitgemeten ik ben het bijvoorbeeld met Anouk eens,
https://www.ad.nl/show/bijna-2-2-miljoe ... 6d1b091998 :o

kun je niet zingen ophoepelen, kinderen tegenwoordig krijgen veel te veel complimenten ,
luxe en vertier aangeleverd,

En waar het werkelijk om gaat er stevige mensen voor de toekomst van maken, :( vergeten veel mensen

Wat is jullie mening en knipperen jullie ogen tegenwoordig ook vaker!
Afbeelding

ons Ien

Re: Wat doet jou met de ogen knipperen?

Berichtdoor ons Ien » Za Dec 16, 2017 1:20 pm

Anouk heeft gelijk, het gaat wel over een zangprestatie/wedstrijd. Ze heeft meestal gelijk, maar van aardig formuleren heeft zij geen kaas gegeten.
(Meer mensen niet, maar die komen dan ook niet op t.v. oid)
geluk is geloven in geluk

wild flower

Berichtdoor wild flower » Za Dec 16, 2017 1:58 pm

Gaat dit knipperen alleen over the Voice , of over tv programma's in het algemeen ?

Ik heb het niet gezien gisteravond , want ik haak altijd af bij the Voice na de blind auditions . Vind er dan niets meer aan of zo :lol:
Bovendien was Mr. Magorium's Wonder Emporium op tv gisteravond , en ik ben fan van Dustin Hoffman en Natalie Portman . Dus !
Ik had wel ergens gelezen ( weet niet meer waar ) dat Anouk door RTL was teruggefloten omdat ze te aardig zou zijn tegen de kandidaten . Ze wilden Anouk the bitch graag terug :twisted:
Nou , dat hebben ze dan nu . :lol: :lol:
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esperar el sol."

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Dec 16, 2017 3:35 pm

Nee WF wat doet jou met ogen knipperen, gewoon in het algemeen , Mag overal over gaan

Ik heb nog een groot voorbeeld,

Als er voor mij de deur open wordt gehouden is het altijd een Marokaan of ander buitenslands opgevoed!
Nederlands mannen kruipen voor, net nog bij de flesseninleveren,
hij zei ook nog je hebt een leeg mandje ,
lege flessen leg ik nooit in mijn mandje !!!! :roll:
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Dec 16, 2017 3:36 pm

wild flower schreef:Gaat dit knipperen alleen over the Voice , of over tv programma's in het algemeen ?

Ik heb het niet gezien gisteravond , want ik haak altijd af bij the Voice na de blind auditions . Vind er dan niets meer aan of zo :lol:
Bovendien was Mr. Magorium's Wonder Emporium op tv gisteravond , en ik ben fan van Dustin Hoffman en Natalie Portman . Dus !
Ik had wel ergens gelezen ( weet niet meer waar ) dat Anouk door RTL was teruggefloten omdat ze te aardig zou zijn tegen de kandidaten . Ze wilden Anouk the bitch graag terug :twisted:
Nou , dat hebben ze dan nu . :lol: :lol:

Ik las dit in de krant was gisteren met heel andere dingen bezig!
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Dec 16, 2017 3:36 pm

Dus gewoon dames en heren , wat doet jou met de ogen knipperen! ;)
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Dec 16, 2017 3:37 pm

Ik had ook nog een knipperende kerstboom , maar sommige dames hier hebben er last van dus even niet knipperen!
Afbeelding

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Za Dec 16, 2017 3:41 pm

mensen die aan het bellen zijn, terwijl ze in de rij staan (en dan best vooraan) en iedereen mee kan genieten ... met alle belevenissen>en toen zei hij dit en ik zei dat .

Oja die blauwe kerstboom die hier in de buurt staat.

Renate

Berichtdoor Renate » Za Dec 16, 2017 3:52 pm

Anouk heeft zeker gelijk! De stemmen van die meiden zijn mooi maar zoals ze zongen was gewoon saai! Ook was het saai om naar te kijken. Ze dansten nauwelijks en wat ze dansten was voor een lokale discotheek nog niet om aan te zien!

Wat mij met de ogen deed knipperen was het optreden van Leona Philippo in 2012. Haar vond ik echt geweldig! :D

https://www.youtube.com/watch?v=9h3l9r4HzNM
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Za Dec 16, 2017 5:04 pm

Mooi hoor! ;)
Afbeelding

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Za Dec 16, 2017 6:03 pm

maar die is er nog steeds hé!

wild flower

Berichtdoor wild flower » Za Dec 16, 2017 6:56 pm

Waarvan ik met mijn ogen ga knipperen zijn : flitsende laserlampen , blauw licht koplampen van auto's , schreeuwerige kerstlampjes - zoals die idiote licht-slangen die mensen rond hun huis draperen - , vuurwerk , schreeuwende en dreinende ( onopgevoede ) kinderen , Donald Trump , Kim Jong-un , Geert Wilders , wreedheid tegen dier en mens , onbeleefde en onverschillige mensen , achterlijke tv - zoals bijv . reality programma's - , discriminatie en nog veul veul meer .......
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esperar el sol."

Grembel

Berichtdoor Grembel » Za Dec 16, 2017 7:18 pm

ons Ien schreef:mensen die aan het bellen zijn, terwijl ze in de rij staan (en dan best vooraan) en iedereen mee kan genieten ... met alle belevenissen>en toen zei hij dit en ik zei dat .

Oja die blauwe kerstboom die hier in de buurt staat.

ja irritant mijn man belt altijd als ik net bij de kassa sta, dus zeg snel ik bel je terug hihi
hij timet altijd verkeerd

Grembel

Berichtdoor Grembel » Za Dec 16, 2017 7:19 pm

Alie M schreef:Ik had ook nog een knipperende kerstboom , maar sommige dames hier hebben er last van dus even niet knipperen!

Super Alie wat lief, ik kan zo slecht tegen alle knipperende en flitsende dingen. rij nu met gele bril door tunnel. maar ga eerdaags naar opticien want alles komt zo heftig en onscherp binnen, krijg er hoofdpijn van

Grembel

Berichtdoor Grembel » Za Dec 16, 2017 7:21 pm

Renate schreef:Anouk heeft zeker gelijk! De stemmen van die meiden zijn mooi maar zoals ze zongen was gewoon saai! Ook was het saai om naar te kijken. Ze dansten nauwelijks en wat ze dansten was voor een lokale discotheek nog niet om aan te zien!

Wat mij met de ogen deed knipperen was het optreden van Leona Philippo in 2012. Haar vond ik echt geweldig! :D

https://www.youtube.com/watch?v=9h3l9r4HzNM

ik heb het al 2 weken niet gekeken door omstandigheden, Anouk vind ik nu milder en leuk om naar te kijken...dus ben benieuwd

Terug naar “Algemeen”