Albert Heijn Let niet zo op de kleintjes

Algemeen forum gedeelte
Mousje
Site Admin

Albert Heijn Let niet zo op de kleintjes

Berichtdoor Mousje » Do Apr 28, 2016 6:24 pm

LET OP!!!

Glasscherven in biologische potgrond van ‪#‎AlbertHeijn‬

Wat ik aan het doen ben: gruwelijk aan het balen.

21 maart doe ik online een bestelling bij #AlbertHeijn. De groentetuintjes zijn weer hot dus vandaar dat ik daar weer eens een keer bestel. In mijn bestelling doe ik drie van die dure biologische zakjes potgrond. Leuk voor de kinderen en stom van Mous. Als ik betaal denk ik almaar "het klopt niet" en pas later zie ik een verschil in de factuur online en wat ik moet afrekenen.

Pas 3 april begin ik met de kinderen aan onze moes en bloemen tuintjes. Ieder een eigen kweekbak in hun eigen kweekkas. Ik heb mijn eigen bakken en kas. Lex en ik helpen de kinderen met het vullen van de bakjes en prompt heb ik een grote glasscherf in mijn hand. Haal ik zo uit de zak biologische potgrond van #AlbertHeijn. (Zie foto's ).

Ik heb meteen contact met #AlbertHeijn niet alleen over de scherf maar ook over het verschil in de rekening. Een dag later krijg ik reactie. Of ik alles nog heb dan sturen ze een retourenveloppe. Nou de scherf heb ik nog, de foto's ook alleen weet ik niet of ik de zak nog heb. Dat kan ik de volgende dag bevestigen. We hebben de zak nog. De foto's van de rekening zijn volgens AH te onduidelijk dus ik maak een scan en stuur die op.

Weer een dag later hoor ik dat ze die documenten niet kunnen openen of ik zelf wil kijken waar het verschil in zit en dat wil doorgeven. O ja de retourenveloppe sturen ze toe.

Een week later nog geen enveloppe. Inmiddels begrijp ik dat het verschil hem zit in het vlees. Logisch ook want natuurlijk mag het altijd iets meer zijn. De 13e laat ik dat nog een keer weten aan ‪#‎AH‬ en dat ik geen enveloppe heb ontvangen. Ik gooi de scherf en de zak maar weg. Ik geloof niet meer in de service van #AH. Ik hoop alleen dat er verder geen scherven meer in de zakken biologische potgrond van #AlbertHeijn zitten. En vooral dat er geen grote ongelukken ermee gebeuren. Wij hadden geluk, maar wees gewaarschuwd!

Afbeelding
Afbeelding

Dit staat ook op mijn facebook. Helaas ook daar geen reactie gehad. Maar toen ik vandaag een twitter eruit deed met deze tekst en foto's gekopieerd van FB kreeg ik spontaan op FB een reactie (vandaag dus een uur of 7 na mijn twitter). Dat laat ook tevens zien wat de service is van AlbertHeijn:

Beste Mireille, wij hebben vernomen dat je helemaal geen retourenvolop van ons hebt ontvangen. Onze excuses, er is hier kennelijk iets niet goed gegaan. Wij willen kwaliteitsafwijkingen altijd onderzoeken om onze producten zo goed mogelijk te maken voor onze klanten. Als je de verpakking en het stuk glas nog hebt dan willen wij het uiteraard nog steeds onderzoeken. Voor het ongemak van deze situatie zal ik je een attentie opsturen. ^Arturo
Kijk ook op mijn blog www.mousje.nl

mama-inge

Re: Albert Heijn Let niet zo op de kleintjes

Berichtdoor mama-inge » Do Apr 28, 2016 6:30 pm

Met die envelop zijn ze knap op tijd, nu je de zak en het glas weg gegooid hebt.

Vervelende situatie.
Voor hetzelfde geld was het 1 van de kinderen geweest die die scherf in handen had gehad en zich er aan open gehaald.

Renate

Berichtdoor Renate » Do Apr 28, 2016 7:22 pm

Je moet maar zo denken: Scherven brengen geluk! ;)
Afbeelding

wild flower

Berichtdoor wild flower » Do Apr 28, 2016 7:34 pm

Ai , slechte service van AH ! Hopelijk gebeuren er niet nog meer ongelukken .
Ik haal potgrond altijd bij het tuincentrum . Wist niet eens dat AH dat verkocht :?
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Do Apr 28, 2016 8:40 pm

Eigelijk een geluk dat jijzelf de scherf in je hand had! en niet een van je meisjes!
Inge merkte dat ook al op!

En AH moet zich schamen, wat krijg je van ze?
Afbeelding

Mousje
Site Admin

Berichtdoor Mousje » Vr Apr 29, 2016 12:32 pm

Geen idee Alie.

Ik had die zakjes gekocht voor de kinderen om hun moestuintjes te zaaien en de extra kleine potjes die ik heb gekocht.
Ieder kind heeft hier zijn eigen kweekbakje en samen hebben ze een kleine kweekkas. De andere kweekkas is van mij :) geen misverstanden hier.
Bij een windstoot waaide die van mij dus om en kon ik opnieuw beginnen.

Maar goed we waren een middag bezig met zijn allen en ik heb telkens de potgrond eruit geschept en in hun eigen bakje gedaan zodat zij vanuit daar hun potjes konden voorzien. Dat is ons geluk geweest. Anders had inderdaad één van de kinderen hem zo in zijn hand gehad. Normaal komt hier de potgrond van het tuincentrum of Boerenbond.

Kun je nagaan dat de makers van MARS, Snickers etc vanwege 1 groen stukje plastic miljoenen zoetwaren vernietigen en Glas in de potgrond van Albert Heijn gebeurt er helemaal niks. Geen terugroep en zeer slechte service. Ik hoop echt dat er niemand anders glas in zijn zakjes Biologische Potgrond hebben gevonden en nog meer niet dat er daadwerkelijk ongelukken zijn gebeurd.

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Vr Apr 29, 2016 12:44 pm

zo zie je maar weer, het gebeurt overal. Ook bij snoepgoed. En vaak is er dan een terugroepaktie oid.
geluk is geloven in geluk

Alie M

Berichtdoor Alie M » Vr Apr 29, 2016 1:23 pm

Mousje,
ik vind dat je schadevergoeding moet krijgen,
mischien komt er nog iets, Maar ik vind het nog steeds schandalig!

liefs uit
Velserbroek!
Afbeelding

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Vr Apr 29, 2016 1:26 pm

ik snap niet dat er geen aktie is van Albert Heijn.

Mousje
Site Admin

Berichtdoor Mousje » Vr Apr 29, 2016 2:13 pm

Mijn reactie naar Albert Heijn na aanleiding van hun bericht gisteren:

14:11
De zak heb ik nog steeds. De scherf heb ik veilig afgevoerd in verband met de kinderen in huis. Ik vind de wijze van afhandelen werkelijk schandalig. Zeker omdat de gevolgen van scherven vele malen groter kunnen zijn dan van een klein stukje groen plastic. (Mars). Aanvankelijk heb ik alles netjes achter de schermen afgehandeld, omdat ik jullie de voordeel van de twijfel wilde geven en gelegenheid tot het nemen van actie. Helaas is dit betreurenswaardig te noemen geweest. Ben benieuwd naar de verder afhandeling, maar mijn vertrouwen is gedaald naar een dieptepunt.

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Vr Apr 29, 2016 2:20 pm

ik bedoel dan in de krant

Mousje
Site Admin

Berichtdoor Mousje » Di Mei 03, 2016 3:08 pm

Nou het presentje is binnengekomen.
Een klein doosje met koekjes, een reep chocolade, winegums en een zak pinda's.
Alsnog werd mij een retourenveloppe beloofd, maar je mag drie maal raden....

Nee die is nog steeds niet aangekomen.

mama-inge

Berichtdoor mama-inge » Di Mei 03, 2016 3:34 pm

Volgens mij word het tijd dat ze die envelop persoonlijk aan je komen overhandigen.

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Mei 03, 2016 8:32 pm

Mousje schreef:Nou het presentje is binnengekomen.
Een klein doosje met koekjes, een reep chocolade, winegums en een zak pinda's.
Alsnog werd mij een retourenveloppe beloofd, maar je mag drie maal raden....

Nee die is nog steeds niet aangekomen.

T is wel klein .. tjes he!!!!
De enveloppe komt weer niet :(
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Mei 03, 2016 8:33 pm

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Algemeen”