Echt leuk?

Algemeen forum gedeelte
mama-inge

Re: Echt leuk?

Berichtdoor mama-inge » Ma Jul 27, 2015 8:14 pm

Dat weinig reacties krijgen, daar heb ik ook wel moeite mee gehad.
Heb er ook wel eens een topic over geopend.
Maar het is natuurlijk net, wat iemand aanspreekt en of er op gereageerd word.
Dus maak ik me daar nu niet al te druk meer om.
Natuurlijk is het leuk dat je veel reacties krijgt en er een discussie ontstaat.
Maar als het niet zo is, dan is het niet anders.

meisie59

Berichtdoor meisie59 » Ma Jul 27, 2015 8:24 pm

Heb dit ook wel eens aangekaart, maar ja... dan wordt er gezegd van dat je niet alles kan verwachten, en dat de meeste mensen alleen lezen.
En moet eerlijk zeggen dat doe ik ook vaak, heb vaak geen tijd om iets terug te tikken. Dus ja...
Ik zeg wat ik doe, en doe wat ik zeg. :)

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Di Jul 28, 2015 7:44 am

maakt niet uit topic of artikel, toch?
Ik heb nou in ieder geval bij Petrina gereageerd, dus ... ik denk ook vaak>dat doe ik straks wel
Ik hou van discussies, Renate, maar niet van betweters en ook niet van aanvallen..
Er is veel bijgekomen, zoals Shout>is in mijn ogen -kletsen- in een -een-regelvorm- en dat is niet geschreven door een van de leden.
geluk is geloven in geluk

Petrina

Berichtdoor Petrina » Di Jul 28, 2015 9:41 am

Ik sta hier heel anders in. Het gaat helemaal niet om het aantal reacties. Ik heb het liefst reacties omdat mensen zelf willen reageren!

Het moet niet worden dat iedereen denkt ooooo een topic. We moeten reageren want anders voelt iemand zich naar....... Dan krijg je dwang reacties, die vaak nietszeggend zijn! Dat zou ik niet fijn vinden.

Ik schrijf bijv. op mijn blog ook niet om reacties op mijn stukken te krijgen, maar om mensen te raken, aan te spreken, te bemoedigen, inzichten te geven, of leuke dingen die ik meemaak te laten ervaren zodat ze stukjes mee kunnen genieten.
Laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade met het goede!
www.schrijfgelukjes.blogspot.nl

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Jul 28, 2015 10:57 am

typetje schreef:En in mijn herinnering hebben veel meer mensen op Petrina haar wensen voor ooit topic gereageerd als alleen plien...

Ik weet iig dat ik t wel wil maar t me gewoon niet lukt op t moment dat ik m open had

Natuurlijk mij als voorbeeld, mijn vlinderstruik snik snik snotterm , had ook bloemen van 45 cm, en t is knap leeg in mijn tuin ,de gemeente heeft de 3 bossen die eraf kwmane opgehaald, want je zit ook nog met de takken
, en TYpetje je doet zoals je bent,
en Renate ik weet dat je het niet leuk vind dat er niet gereagfeerd worddat was mij ook heel erg opgevallen ze schrijven een stukje en zijn weer klaar,
daarom zette ik het van de vlinderstruik overal neer, hahaha,

Dames een fijne dag en ieder zijn eigen mening, ik reageer en schrijf wat ik wil, zonder mensen te beledigen en aardig te blijven , ik hoop dat iedereen dat doet!
Afbeelding

Mousje
Site Admin

Berichtdoor Mousje » Di Jul 28, 2015 12:12 pm

Even een gewetensvraag.

Als jullie dit topic en het topic "Wat zou jij graag eens willen doen/meemaken?" lezen ergens op het internet, zouden jullie hier dan lid willen worden?

Geef hier eens eerlijk antwoord op.

Dan zal ik nu heel eerlijk mijn mening geven.
Ik zou geen lid willen worden van dit forum.
De activiteit die er is, is of slap gelul of een sneer naar een ander.
Nog los van de term Betweter die Ien geeft.
Dat laat een ander zien hoe gezellig het is. (sarcastisch bedoeld)

Nu vanuit mij als eigenaar.
Ik weet dat het goed bedoeld is, maar het geeft openbaar ruimte om te klagen.
Iets wat mij zeker aangaat.
Ik kan het niet eenieder naar de zin maken, maar dat moet je samen doen.
Het is goed een verwachtingspatroon te hebben, maar durf die ook bij te stellen.
Dit is Djoekster, niet van vroeger en geen Yunomi, maar de Djoekster die jullie maken.

Ik ben me aan het voorbereiden op de vakantie samen met de kinderen die 24/7 om me heen springen.
Geen lastige kinderen, maar kinderen met ADHD, wat het soms lastig maakt in huis en mij s'avonds moe maakt.
Het is komkommertijd, dat is normaal op een forum. Zijn statistieken, zijn feiten.

ik wens een ieder een fijne dag toe.
Kijk ook op mijn blog www.mousje.nl

mama-inge

Berichtdoor mama-inge » Di Jul 28, 2015 12:41 pm

Heel eerlijk: nee.
Voor iemand die net om het hoekje komt kijken, die denkt: wegwezen, hier wil ik geen lid van worden.
Ik denk dat deze discussie ook niet in het openbare gedeelte had moeten staan, maar in het besloten gedeelte.

boterbloempje 1

Berichtdoor boterbloempje 1 » Di Jul 28, 2015 12:46 pm

mama-inge schreef:Heel eerlijk: nee.
Voor iemand die net om het hoekje komt kijken, die denkt: wegwezen, hier wil ik geen lid van worden.
Ik denk dat deze discussie ook niet in het openbare gedeelte had moeten staan, maar in het besloten gedeelte.

ik ben het met je eens mama inge
maar misschien kan deze discussie nog verhuizen naar het besloten gedeelte?

ons Ien

Berichtdoor ons Ien » Di Jul 28, 2015 1:48 pm

ik moet ff iets kwijt, voor Alie is de vlinderstruik heel belangrijk, dus ze mag dat best overal van zich afschrijven net zoals mensen, die praten over de was.
geluk is geloven in geluk

wild flower

Berichtdoor wild flower » Di Jul 28, 2015 3:37 pm

Mousje schreef:Even een gewetensvraag.

Als jullie dit topic en het topic "Wat zou jij graag eens willen doen/meemaken?" lezen ergens op het internet, zouden jullie hier dan lid willen worden?

Mousje , hier mijn eerlijke antwoord : ik zou verder kijken dan mijn neus lang is en meerdere topics bekijken , want er is voor elk wel wat wils bij .
Ik zou wel lid willen worden hoor :)

En je hebt gelijk : Je kan het niet een ieder naar de zin maken, dat moet je samen doen.
En dat doen we ook . En je hoeft het ook niet altijd met elkaar eens te zijn .
Zoveel mensen , zoveel meningen . Dat maakt het juist interessant .

En nu is het komkommertijd :lol:
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esparar el sol."

wild flower

Berichtdoor wild flower » Di Jul 28, 2015 3:39 pm

mama-inge schreef:Heel eerlijk: nee.

Ik denk ook dat je gelijk hebt .
Ik vind deze discussie hier ook niet echt recht doen aan alle andere leuke topics van dit forum :D
Afbeelding
" El arte de vivir consiste en aprender a bailar en la lluvia en vez de esparar el sol."

Mousje
Site Admin

Berichtdoor Mousje » Di Jul 28, 2015 3:41 pm

wild flower schreef:

Mousje , hier mijn eerlijke antwoord : ik zou verder kijken dan mijn neus lang is en meerdere topics bekijken , want er is voor elk wel wat wils bij .

En je hebt gelijk : Je kan het niet een ieder naar de zin maken, dat moet je samen doen.

heb net zo'n groen ding op. Maar niet uit de tuin. Die is opgegeten door een naaktslak :shock:
Kijk ook op mijn blog www.mousje.nl

wild flower

Berichtdoor wild flower » Di Jul 28, 2015 3:43 pm

Mousje schreef:
wild flower schreef:

heb net zo'n groen ding op. Maar niet uit de tuin. Die is opgegeten door een naaktslak :shock:

Bij jou ook al ? Ik moest vanmorgen slalommen tussen de naaktslakken door in de tuin . Stond er nog bijna op ook :?
Afbeelding

boterbloempje 1

Berichtdoor boterbloempje 1 » Di Jul 28, 2015 3:45 pm

mousje je moet slakkenkorrels smijten rond de plant scheelt zeer veel!
want je eigen komkommers zijn veel lekkerder dan die in de winkel

hier is het niet nat genoeg voor de slakken...

wild flower

Berichtdoor wild flower » Di Jul 28, 2015 3:50 pm

boterbloempje 1 schreef:mousje je moet slakkenkorrels smijten rond de plant scheelt zeer veel!
want je eigen komkommers zijn veel lekkerder dan die in de winkel

hier is het niet nat genoeg voor de slakken...

Boterbloempje , volgens mij zij die slakkekorrels giftig en Mouse heeft dieren rondlopen daar ;)
Afbeelding

Terug naar “Algemeen”