Als je man of vrouw overlijdt !

Forumgedeelte voor iedereen te zien.
Alie M

Re: Als je man of vrouw overlijdt !

Berichtdoor Alie M » Wo Jul 20, 2016 1:12 pm

ik ben met achterbuurvrouw en zoon naar Ranzijn geweest, de tuinis aan het verdorren1!
Afbeelding

Renate

Berichtdoor Renate » Wo Jul 20, 2016 2:18 pm

Alie M schreef:ik ben met achterbuurvrouw en zoon naar Ranzijn geweest, de tuinis aan het verdorren1!

Tsja, wat als je tuin overlijdt? :lol:
Afbeelding

Alie M

Berichtdoor Alie M » Wo Jul 20, 2016 2:31 pm

Renate schreef:
Alie M schreef:ik ben met achterbuurvrouw en zoon naar Ranzijn geweest, de tuinis aan het verdorren1!

Tsja, wat als je tuin overlijdt? :lol:[/quote

Heb je je grapjurk of lolbroek aan?
Afbeelding

Tante Soesa

Berichtdoor Tante Soesa » Ma Okt 10, 2016 8:19 pm

Dit weet ik al een aantal jaar, toen ook het halfwezenpensioen werd afgeschaft. Mijn zus heeft daar mee te maken, dus dan kom je daar wat sneller achter misschien?
Ik vind het in ieder geval waardeloos, mijn zus heeft flinke financiële concessies moeten doen en eigenlijk is dat schandalig. Zowel zij als de kinderen hebben niet gevraagd om dat mijn zwager overleed, als je gaat scheiden krijg je alimentatie zodat de kinderen er in ieder geval financieel niet onder lijden, maar als een ouder overlijdt, dan hebben de kinderen pech, bovenop het verdriet wat er al is...

Alie M

Berichtdoor Alie M » Di Okt 11, 2016 6:49 pm

Tante Soesa schreef:Dit weet ik al een aantal jaar, toen ook het halfwezenpensioen werd afgeschaft. Mijn zus heeft daar mee te maken, dus dan kom je daar wat sneller achter misschien?
Ik vind het in ieder geval waardeloos, mijn zus heeft flinke financiële concessies moeten doen en eigenlijk is dat schandalig. Zowel zij als de kinderen hebben niet gevraagd om dat mijn zwager overleed, als je gaat scheiden krijg je alimentatie zodat de kinderen er in ieder geval financieel niet onder lijden, maar als een ouder overlijdt, dan hebben de kinderen pech, bovenop het verdriet wat er al is...

Ik weet er alles van en wens jou zus heel veel sterkte toe,
,
Afbeelding

Terug naar “Openbaar forum”